Obserwatorzy

poniedziałek, 8 marca 2010

Zaległe chusteczniki

Czasami potrzebny jest jakiś maleńki, niezobowiązujący prezent. Zazwyczaj jest on potrzebny na już. Doskonałym pomysłem na taki prezencik jest chustecznik. Gdy podczas ferii zimowych (już zdążyłam zapomnieć, że w ogóle takowe były) wybieraliśmy się do moich Dziadków postanowiłam po raz kolejny skorzystać z pomysłu Gazynii. O ile do tego chustecznika nie chciałam już nic dodawać (sam materiał jest bardzo dekoracyjny),
o tyle tutaj miałam ochotę dołożyć jeszcze odrobinę romantycznej bawełnianej koronki:
Niestety z pustego w próżne i Salomon nie naleje, dlatego jak mam okazję wejść do jakiejś pasmanterii, to wchodzę i z pustymi rękami nigdy nie wychodzę :-D
--------------------------------------------------
Bardzo dziękuję za wszystkie ciepłe słowa :-) Z Waszych komentarzy wynika, że nie tylko ja miałam takie odczucia w stosunku do biscornu, przy czym po pierwszym wykonanym biscornu miłość do w/w wybuchła w Was niczym radość w uczniach z okazji odwołanej klasówki ;-) Nie pozostaje mi nic innego, jak "popełnić" takowe osobiście :-)

Mmorelia61-Kasia: Problem w tym, że tego czasu nie mam i właśnie może dlatego doceniam każdą wyrwaną dla siebie minutkę, którą natychmiast zużywam na to, co lubię :-) Ostatnio działam głównie na stojąco (bo tylko na chwilkę... tylko troszkę...). W wygodniejszych pozycjach mogę popracować najwyżej nocami, czyli kosztem snu, bo mój mały "budzik" nie toleruje późnego wstawania ;-)

An z Chatki: Twoje są ładniejsze :-) Nasze serduszka nie są tak subtelne jak Twoje, ale od 8-letniego chłopca ciężko tego wymagać, a poza tym Hania też nam "pomagała". Inna rzecz, że zrobiłam jeden błąd: przygotowałam zbyt mocną kawę do maziania.

Elisabii: Bardzo dziękuję za wyróżnienie :-) Jest mi niezmiernie miło :-)

2 komentarze:

  1. Urocze są te chusteczniki :-)
    Mam podobnie z zakupami w pasmanterii - wchodzę po jedną konkretną rzecz, a wychodzę jak zwierze juczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba ten material w rozyczki - pewnie ladnie by mu bylo z koronka, ale i bez niej jest bardzo elegancki!

    OdpowiedzUsuń