Obserwatorzy

czwartek, 13 maja 2010

Dla małej wielbicielki (2)

Jakiś czas temu skończyłam wyszywanie drugiego małego obrazka dla Hani. Hafcik ten, podobnie jak ten z Myszką Miki, ma już swoje przeznaczenie. Mam już wszystkie potrzebne materiały, aby powstało z niego coś miłego. Musi jednak zadziałać jeden zasadniczy czynnik - wolny czas, a tego jest jak na lekarstwo. Przydałby się jakiś weekend bez chłopaków ;-)

Myszka Mini - jaka jest, każdy widzi - wzorowana była na bardzo popularnym wzorze. Tylko kolory pozmieniałam dokumentnie (chyba tylko czarny jest zgodny z oryginałem), chciałam ją bowiem dopasować do materiału, który mam w swoich niezbyt bogatych zasobach.Wbrew pozorom wyszywałam na białej aidzie, a te pieruńskie prześwity aż tak nie dają po oczach. Wychodzą uroki nocnego fotografowania.
--------------------------------------------------
Ogromnie Wam dziękuję za odwiedziny i komentarze. Cieszę się bardzo, że moje pierwsze "stokrotkowe" wprawki przypadły Wam do gustu :-) Wbrew pozorom to wcale nie było takie trudne do wyhaftowania, a i robota szybciej idzie niż przy hafcie krzyżykowym.

My colorful world: Wyszywałam na najzwyczajniejszym płótnie. Opis wykonania wszystkich ściegów znajdziesz w Video-bibliotece ściegów (link jest obok w "Przydatnych") - jak dla mnie prawdziwa rewelacja. Tam też znalazłam mnóstwo fajnych wzorów, również Tańczące stokrotki.

myszUlandia: Pan Mąż zdecydowanie powinien częściej wyjeżdżać :-D Na moje szczęście / nieszczęście (zależy jak na to spojrzeć) takie wyjazdy zdarzają się najwyżej 2-3 razy w roku. Każdemu brakuje najbardziej tego, czego nie ma - mnie ciszy i spokoju, bo rejwach i harmider mam codziennie.

Makneta: Jeszcze raz dziękuję, za radę :-) W miarę możliwości będę rozglądać się za taką igłą, bo bulion nadal mnie kusi :-)

3 komentarze:

  1. Miki i Mini ładna z nich para będzie =) Hania będzie szczęśliwa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za odpowiedź, chyba się skuszę :)
    Myszka bardzo ładna! Śliczny fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Mam jeszcze pytanie, czy na zwykłej kanwie da się tak wyszyć?

    OdpowiedzUsuń