Obserwatorzy

czwartek, 21 kwietnia 2011

Nadmorskie wspomnienie (6)

Po dłuuugiej przerwie pora na kolejny odcinek sprawozdania z Nadmorskiego wspomnienia. Od Hanulka dostałam aż trzy kanwy do wyszycia, ale postanowiłam wysyłać je dalej po kolei zaraz wyhaftowaniu.

Na pierwszy ogień poszło koło sterowe. Bardzo miły hafcik, niezbyt duży i wszystko byłoby w porządku, gdybym nie pomyliła się okrutnie. Widzicie ten seledyn? Sporo jest go, prawda?
Zamiast półkrzyżykami wyszyłam go całymi krzyżykami. Zorientowałam się, że coś jest nie w porządku pod koniec tego seledynu. Prucie na szczęście idzie szybko ;-) Gdy zabrałam się za kontury (Czy wspominałam już, że lubię backstitch'e?) szybko zapomniałam o tej wpadce, bowiem obrazek zaczął nabierać charakteru :-)
Zeszyt i kanwa Milenki z jeszcze ciepłym haftem (skończyłam go dzisiaj o 6-tej rano) jest już w objęciach Poczty Polskiej i mam nadzieję, że wkrótce dotrze do Elziutki. Prawda, że jest pięknie?
Już nie mogę doczekać się, kiedy moja szmatka wróci do mnie :-D
--------------------------------------------------
Karteczkowy roczek (2)
Anenia
: Mam nadzieję, że wkrótce zrobię wszystkie hafciki i zmontuję kartki nadrabiając tym samym zaległości :-)
Ania, Olcia113: Dzięki :-) Akurat wtedy, gdy wyszywałam bałwanka mało wiosenna aura była ;-)

Karteczkowy roczek (1)
Ania: Zabawa prowadzona jest na forum Haftowanko, ale jeśli nie masz dostępu do tego forum, to chętnie podeślę Ci wzorki na mail'a.

2 komentarze: