Obserwatorzy

piątek, 20 kwietnia 2012

Kawa (1)

Z okazji Dnia Kobiet zrobiłam sobie prezent: kupiłam zestaw firmy Dimensions. Wzór jest bardzo popularny, co nie zmienia faktu, że nadal podoba mi się i chciałabym zostać szczęśliwą posiadaczką wyszytego obrazka. Postanowiłam jednak, że nie zacznę haftować, dopóki nie skrócę listy UFO-ków. Szybki rzut oka na wspomnianą listę (przypomnę: po prawej stronie cicho sobie wisi) upewni Was, że z ośmiu pozycji, które były na początku, ostały się ino cztery. O tym, że zniknęły te, które wymagały najmniej pracy, nie warto nawet wspominać. Najważniejsze, że lista jest krótsza ;-) No a skoro niedokończonych robótek jest dwa razy mniej, to z czystym sumieniem rozpoczęłam kawowy obrazek:
Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za przemiłe komentarze pod poprzednimi notatkami :-)

3 komentarze:

  1. zapowiada się relaksacyjnie - jak to przy kawie - no chyba, że ktoś jak ja pija zazwyczaj zimną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się ten obrazek podoba! Zwalczyłam Ufoki i mam jeszcze tylko 3...
    Pozrawiam!

    OdpowiedzUsuń